Vážení zákazníci.
Odesílané zboží se snažíme pečlivě zabalit, aby vydrželo i drsnější zacházení při přepravě. Přesto se ale občas stane, že je přepravní obal viditelně poškozen. V tomto případě postupujte podle následujících doporučení.
V případě doručení společností PPL:
Při převzetí sepište s doručovacím řidičem Zápis o škodě. Ve výhradě uveďte poškození balíku. Následně pak zkontrolujte obsah a v případě jeho poškození neprodleně kontaktujte naši společnost nebo PPL (tel. 844 775 775, www.ppl.cz). Doporučujeme provést důkladnou fotodokumentaci. Vyfotografujte balík před rozbalením tak aby na fotografii byly vidět štítky na balíku, dále místo poškození balíku, pak po otevření balíku aby bylo vidět uložení zboží a jeho obaly a nakonec poškození zboží.
Poškozenou zásilku nám neodesílejte zpět, obal i výplň balíku si ponechte. Její opravu nebo náhradu s Vámi bude řešit PPL nebo naše společnost.
Dodatečná reklamace je u společnosti PPL možná do 3 pracovních dnů od dodání zásilky, je však o něco složitější a PPL nemusí reklamaci uznat (PPL - reklamace).
V případě doručení Českou poštou:
Je-li Vám balík doručován doručovatelkou osobně, zásilku nepřebírejte. Bohužel budete muset na pobočku České pošty k osobnímu vyzvednutí. Společně s pracovníkem České pošty zásilku otevřete a zkontrolujte. Při poškození obsahu sepište Zápis o škodě. Více informací můžete najít na webu České pošty. Také je vhodné pořídit fotodokumentaci poškození.
Dodatečná reklamace poškozené zásilky je u České pošty možná do dvou pracovních dnů od dodání, je však složitější a pošta nemusí reklamaci uznat (Česká pošta - reklamace).
Další možností je, že poškozenou zásilku odmítnete převzít. Opět je vhodné sepsat s doručovatelem zápis a případně i pořídit fotodokumentaci.
Pokud však převezmete bez výhrad zcela viditelně poškozenou zásilku, nelze obvykle následně uplatňovat reklamaci u přepravce.