ILLKO, s.r.o.
Masarykova 2226/18a
678 01 Blansko
Česká republika
Do balíku přiložte objednávku s popisem závady nebo požadované opravy a také veškeré údaje pro Vaši jednoznačnou identifikaci.
Tj. především jméno, adresa, IČ, DIČ, případně zasílací adresa, pokud se liší od fakturační adresy.
Dále uveďte telefonní kontakt, e-mail a preferovaný způsob platby (dobírkou nebo proformafakturou).
Na uvedené adrese je možný také osobní odběr a lze platit v hotovosti (nelze platit kartou).
K přístrojům přiložte měřicí vodiče nebo příslušenství (které se týká opravy).
V případě složitějších závad je vhodná předchozí telefonická konzultace.
Před ní si připravte typ přístroje, jeho označení a verzi, výrobní číslo, verzi firmware a popis závady.
(Veškeré údaje včetně popisu závady přiložte k zásilce i v případě, že se telefonem domluvíte na nějakém konkrétním postupu).
Poznámka: nepodáváme informace o tom, že/kdy nám Vaše přístroje byly doručeny. Pokud se potřebujete ujistit o doručení Vámi odeslané zásilky, lze to u většiny dopravců zjistit na jejich webu po zadání čísla Vaší zásilky. To dostáváte při předání balíku dopravci..
Osobní předání / vyzvednutí přístrojů do / ze servisu je možné pouze v těchto dnech a hodinách:
Pondělí: 9.00-11.00, 13.00-15.00
Čtvrtek: 9.00-11.00, 13.00-15.00